KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK |
Jak dyslektyczne dziecko nauczyć czytania : wypróbowana metoda dla rodziców i nauczycieli
AUTOR: | Baumer, Bernice H. | ||||
POZ/ODP: | Bernice H. Baumer ; przekł. z jęz. ang. i adapt. Dorota Kozińska. | ||||
ADRES WYD.: | Warszawa : "Klub dla Ciebie", cop. 2007. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 198, [2] s. : il. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [MW] 373 | ||||
KOD/INWENT: | 400001652305 | 165230 | |||
UKD: | 373.3.016:003-028.31:159.922.7 | ||||
UWAGI: | Tyt. oryg.: How to teach your dyslexix child to read : a proven method for parents and teachers, 1996. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Jak dyslektyczne dziecko nauczyć czytania : wypróbowana metoda dla rodziców i nauczycieli
AUTOR: | Baumer, Bernice H. | ||||
POZ/ODP: | Bernice H. Baumer ; przekł. z jęz. ang. i adapt. Dorota Kozińska. | ||||
ADRES WYD.: | Warszawa : "Klub dla Ciebie", cop. 2007. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 198, [2] s. : il. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F7] 373 | ||||
KOD/INWENT: | 107000839620 | 83962 | |||
UKD: | 373.3.016:003-028.31:159.922.7 | ||||
UWAGI: | Tyt. oryg.: How to teach your dyslexix child to read : a proven method for parents and teachers, 1996. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Jak pokonać trudności w mówieniu, czytaniu i pisaniu : dla rodziców i nauczycieli
AUTOR: | Balejko, Antoni. | ||||
POZ/ODP: | Antoni Balejko. | ||||
ADRES WYD.: | Białystok : [Antoni Balejko, Wydawnictwa Logopedyczne], 1999. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 278, [1] s. : rys. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [MC] 373 | ||||
KOD/INWENT: | 301000325460 | 32546 | |||
UKD: | 372.46:372.41:372.45 | ||||
UWAGI: | Bibliogr. s. 266-268. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Jak pokonać trudności w mówieniu, czytaniu i pisaniu : dla rodziców i nauczycieli
AUTOR: | Balejko, Antoni. | ||||
POZ/ODP: | Antoni Balejko. | ||||
ADRES WYD.: | Białystok : [Antoni Balejko, Wydawnictwa Logopedyczne], 1999. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 278, [1] s. : rys. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [MW] 373 | ||||
KOD/INWENT: | 300001429801 | 142980 | |||
UKD: | 372.46:372.41:372.45 | ||||
UWAGI: | Bibliogr. s. 266-268. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją : poradnik dla rodziców
AUTOR: | Raymond, Sally. | ||||
POZ/ODP: | Sally Raymond ; [tł. Ewa Klimas-Kuchtowa]. | ||||
ADRES WYD.: | Kielce : "Jedność", 2004. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS FIZYCZ.: | 122 s. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [MW] 373 | ||||
KOD/INWENT: | 300001508162 | 150816 | |||
UKD: | 372.41+372.45:371.311:159.922.7:376.36 | ||||
UWAGI: | Bibliogr. s. 119-120. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Julek i Maja w labiryncie
AUTOR: | Grabowska-Grzyb, Ałbena | ||||
POZ/ODP: | Ałbena Grabowska-Grzyb ; [ilustracje Zuzanna Orlińska]. | ||||
ADRES WYD.: | Łódź : Wydawnictwo "Akapit Press", 2011. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie I. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 131 stron : ilustracje ; 20 cm. | ||||
SYGNATURA: | [MFB] Pf | ||||
KOD/INWENT: | 110100059904 | 5990 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UKD: | 821.162.1-93 | ||||
UWAGI: | Stanowi część 1. cyklu pt.: "Julek i Maja", część 2. pt.: Powrót do gry. Druk dużą czcionką. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Niewidzialne kamienie czyli Jak to jest być dyslektykiem
"Jak to jest być dyslektykiem "
AUTOR: | Ciwoniuk, Barbara. | ||||
POZ/ODP: | Barbara Ciwoniuk ; [ilustracje Izabela Madeja]. | ||||
ADRES WYD.: | Ustka : Wydawnictwo TO TU, 2019. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie II. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 101, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [DM] BT D | ||||
KOD/INWENT: | 001100012658 | 1265 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UKD: | 821.162.1-93 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Niewidzialne kamienie czyli Jak to jest być dyslektykiem
"Jak to jest być dyslektykiem "
AUTOR: | Ciwoniuk, Barbara. | ||||
POZ/ODP: | Barbara Ciwoniuk ; [ilustracje Izabela Madeja]. | ||||
ADRES WYD.: | Ustka : Wydawnictwo TO TU, 2019. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie II. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 101, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F1] P | ||||
KOD/INWENT: | 010100043104 | 4310 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UKD: | 821.162.1-93 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
Niewidzialne kamienie czyli Jak to jest być dyslektykiem
"Jak to jest być dyslektykiem "
AUTOR: | Ciwoniuk, Barbara. | ||||
POZ/ODP: | Barbara Ciwoniuk ; [ilustracje Izabela Madeja]. | ||||
ADRES WYD.: | Ustka : Wydawnictwo TO TU, 2019. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wydanie II. | ||||
OPIS FIZYCZ.: | 101, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | [F3] P | ||||
KOD/INWENT: | 030100010753 | 1075 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UKD: | 821.162.1-93 | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
DZIAŁANIE: |
|